Granola – hrskavi domaći müsli

Volim doručak, hrani nas, daje nam energiju za početak dana i razveseljava nas. Zato vam danas donosim recept za hranjiv doručak koji će vam održati visoku razinu energije tijekom jutra.

Granola  mi je dugo bila to do listi za isprobavanje, a onda kada sam ju napokon isprobala nije mi se desio taj wow efekt kao kod većine. Iako ju obožavam, kupovna granola kod nas popularnija i kao müsli, puna je šećera i raznih aditiva. Kako sam ja već polako u 30-ima i kad već mogu utjecati na to da barem nekad jedem zdravo, odlučila sam granoli dati još nekoliko šansi. 

Pitate se zašto, ako joj nije bila fina na prvu? – zato jer je upravo granola moj najčešći doručak. Doručkujem ju jer je najbrže gotova od svih mogućih opcija spremanja doručka uz malo dijete. Uvijek ju kombiniram s isključivo tekućim jogurtom, no možete ju jesti i s mlijekom. Ja volim dodati malo domaćeg pekmeza kako bi mi cijela kombinacija bila slađa, malo svježeg voća ukoliko ga ima, ukoliko ne, tada pekmez odigra tu ulogu da granola dobije slatkasti okus voća. Jednostavno i fino, na vama je da pronađete svoju idealnu kombinaciju.

Danas vam donosim osnovni recept s kojim se možete igrati u nedogled i totalno si ga možete prilagoditi – ubacite ono što imate doma, dodajte čokoladu, suho voće, začine, sjemenke.

Mašti i igri nema kraja!

Dobar tek!

Print
Granola - hrskavi domaći müsli
Osnovni recept s kojim se možete igrati u nedogled i totalno si ga možete prilagoditi - odnosno ubaciti ono što imate doma, dodati mu čokoladu, suho voće, začine, sjemenke.
Sastojci:
Osnovni sastojci
  • 350 g pahuljica zobenih, pirovih, ječmenih, pšeničnih, raženih..
  • 5 žlica kokosovog ulja
  • 7 žlica meda
  • prstohvat soli
Dodatni sastojci (vidi pod napomena)
  • sjemenke chia, mljevene lanene, suncokretove..
  • suho voće brusnice, grožđice, marelice..
  • orašasti plodovi bademi, lješnjaci, orasi..
  • začini cimet, klinčič, đumbir, muškatni oraščić..
  • čokolada
  • kokos
  • kikiriki
Priprema:
Priprema
  1. Pećnicu zagrijte na 150C.
  2. Manju tepsiju obložite papirom za pečenje.
  3. U jednu posudu stavite pahuljice po želji.
  4. Na peći otopite kokosovo ulje i med da bude tekuće pa umiješajte u pahuljice. Sve skupa dobro spojite da bude jako ljepljivo.
  5. Istresite u tepsiju, poravnajte i utisnite.
  6. Stavite peći dok ne porumeni - obično im treba oko 20 minuta.
  7. Ukoliko ne volite komade granole, tada tijekom pečenja kuhačom u dva navrata promiješajte granolu u tepsiji.
  8. Nakon pečenja granolu razlomite, premjestite u staklenu ili limenu kutiju i jedite ju po želji.
  9. Rok trajanja joj je otprilike 2 mjeseca.
Napomena:
Napomena:
Što se tiče dodavanje dodatnih sastojaka, po želji nakon pečenja umiješajte suho voće, začine i čokoladu, dok sjemenke, orašaste plodove, kokos i kikiriki dodajete prije pečenja. Ukoliko ćete dodavati dodatne sastojke prije pečenje, pazite na gramažu pa sukladno dodanim gramima povećajte i kokosovo ulje i med. Nije strašno ni ako ne bude proprocionalno dodano, kod smjese samo pazite da bude jako ljepljiva.

Domaća granola musli

Share this

Pin

2 komentara

  1. Adrijana

    Draga Sanja,ovo izgleda predivno. 🙂

  2. Durdic

    Svida mi se i moram iskusati/probati! fala!

Leave a Comment